Повернення та обмін
Ми дбаємо про наших клієнтів та гарантуємо дотримання всіх прав, передбачених законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту його отримання.
Умови повернення товару належної якості
Повернення або обмін можливий, якщо виконуються такі умови:
- товар не використовувався, не має слідів монтажу чи експлуатації;
- збережено повністю товарний вигляд: упаковка, заводське маркування, етикетки;
- збережені документи, що підтверджують покупку (товарний чек, накладна).
Повернення товару неналежної якості
Якщо Ви отримали товар з виробничим браком, пошкодженням або невідповідністю замовленню (інша модель, розмір, сезонність тощо), ми гарантуємо:
- безкоштовну заміну на аналогічний товар належної якості (за наявності);
- або повернення повної вартості товару.
У такому випадку витрати на доставку сплачує інтернет-магазин.
Товари, що не підлягають поверненню
Не приймаються до повернення товари, які:
- були у використанні або встановлені на автомобіль;
- мають пошкодження, отримані не з вини виробника або продавця;
- не відповідають умовам збереження товарного вигляду.
Порядок повернення
- Зв’яжіться з нами телефоном або через месенджери, зазначені у розділі Контакти.
- Повідомте номер замовлення та причину повернення.
- Заповніть коротку форму для підтвердження повернення.
- Надішліть товар назад у відділення Нової Пошти або іншої транспортної компанії.
- Після перевірки товару ми здійснимо повернення коштів протягом 3–7 робочих днів на Ваш банківський рахунок.
Витрати на доставку
- Якщо повернення відбувається через дефект або помилку з нашого боку — усі транспортні витрати ми беремо на себе.
- Якщо повернення з ініціативи покупця (наприклад, не підійшов розмір чи модель) — витрати на доставку сплачує клієнт.
Ми прагнемо, щоб кожна покупка у нашому магазині була зручною та безпечною.
У разі виникнення питань — звертайтесь, ми завжди на зв’язку!